Često postavljana pitanja

Pre putovanja:

   

Sve linije koje možeš da rezervišeš naći ćeš na našem upitniku za rezervaciju u FlixBus aplikaciji i na https://www.flixbus.rs. Aktuelnu mrežu naći češ na našem veb-sajtu pod Autobuske linije.

Ako putuješ u grupi, imaš i opciju da iznajmiš ceo autobus sa vozačem preko FlixBus iznajmljivanje. Naš bus će vas preuzeti na pragu i pratiti vaš individualni plan puta. Jednostavno idi na www.mieten.flixbus.de, unesi svoj plan puta, odmah izračunaj našu cenu, rezerviši besplatno i raduj se svom putovanju!

   

Naše linije mogu da se rezervišu približno 4 do 6 nedelja pre datuma polaska na našoj aplikaciji i na našem sajtu. Svakog dana radimo na širenju naše mreže linija i unapređivanju postojećih linija. Postoje tri stvari koje su nam izuzetno važne: tačnost, atraktivno vreme polazaka i najbolje opcije za presedanja. Obično ne prodajemo karte više od mesec dana unapred kako bismo mogli što brže da implementiramo sugestije i poboljšanja.

Ako želiš da budeš u toku sa novim linijama, prijavi se za naš Bilten ili postani fan na Facebook-u.

   

Najlakši način je da potražiš svoju stanicu na našoj aplikaciji. Izaberi stanicu, klikni na strelicu u gornjem desnom delu i pokrenuće se navigacija. Našu listu lokacija polazaka pronaći ćeš u aplikaciji na kartici „Autobuske stanice” i pod pregledom stanica. Jednostavno klikni na određeni grad i dobićeš adresu autobuske stanice(a) i mapu. Mape odgovarajućih autobuskih stanica se takođe nalaze na potvrdi rezervacije.

Autobuske stanice su obično tako označene ma gde se nalazile.

   

Najlakši način je da putovanje rezervišeš direktno preko naše aplikacije na svom pametnom telefonu. Tvoja karta se tada čuva pod „Moje karte” i možeš da je pokažeš na telefonu na ulasku u bus. Osim toga, sigurno dobijaš najbolje cene, baš kao i kada rezervišeš na veb-sajtu. Na našoj aplikaciji uvek imamo i ekskluzivne promocije. Jednostavno primi svoju potvrdu rezervacije imejlom (pregledaj i svoj spam folder).

Karte možeš da rezervišeš i telefonom ako pozoveš broj naše korisničke službe (+385 1 8000 380*), na našim prodajnim mestima/u turističkim agencijama ili direktno kod vozača. Imaj u vidu da u busu plaćaš normalnu cenu (za odrasle i decu) i da ćeš kartu moći da kupiš samo ako ima slobodnih mesta. Nažalost, specijalne i snižene cene i grupni popusti nisu dostupni ako kartu kupuješ u busu. Priznanica za plaćanje u gotovini u busu služi i kao karta/potvrda rezervacije.

   

Način plaćanja zavisi od toga gde je rezervacija urađena:

Onlajn rezervacija: debitna, kreditna kartica (Visa/Mastercard/Amex), Paypal, direktan prenos, Carte Bleue i iDEal.
Kod vozača: Kada rezervišeš svoje sedište u autobusu, dobićeš priznanicu. Priznanica takođe služi kao karta/potvrda rezervacije. Pažnja: Kada karte kupuješ direktno od vozača, uvek plaćaš normalnu cenu. Uštede/karte sa popustom su dostupne samo kada se karte kupuju onlajn ili na nekom od naših prodajnih mesta/kod turističkih agencija. U autobusima još uvek nije moguće plaćanje karticom. Imaj u vidu da se u Švedskoj primaju samo uplate karticama (MasterCard, Visa, American Express, Maestro, Visa Electron, V Pay, JCB, Diners Club, China Union Pay). Kod vozača autobusa kartu možeš da platiš i preko mobilnih sistema za plaćanje baziranih na NFC tehnologji (npr. Swish, Mobile Pay, Apple Pay, Android Pay).
Prodajna mesta/turističke agencije: Sve naše agencije nude razne mogućnosti za plaćanje, a gotovinsko plaćanje je uvek moguće.
Telefonom: Kreditna kartica (Mastercard/Visa/Amex), kao i direct debit za klijente sa prebivalištem u Nemačkoj.

Imajte u vidu da su određena sredstva plaćanja skopčana sa naknadama za plaćanje i da ih naplaćuju treća lica. I pored toga uvek postoji i neki  način plaćanja bez naknade za plaćanje. Naknade se uvek prikazuju u toku postupka rezervacije.

   

Svoj vaučer lako možeš da iskoristiš (npr. poklon-vaučer, vaučer za otkazivanje) kada rezervišeš onlajn preko naše aplikacije ili veb-sajta, kada rezervaciju praviš telefonom, ili kada posetiš jedno od naših prodajnih mesta/turističku agenciju. Kada izabereš željeno putovanje autobusom i staviš ga u korpu, imaćeš priliku da uneseš kôd sa vaučera. Imaj u vidu da za rezervaciju može da se iskoristi samo jedan vaučer. Gotovinsko plaćanje bilo kog iznosa na kuponu biće izostavljeno.

Vaučer čije važenje ne može da se produži su vaučeri kupljeni u našem Fan Shop-u. Kodovi sa vaučera, koji su izdati zbog promene rezervacije ili storniranja, važe 1 godinu.

   

Ako imaš problema sa rezervisanjem onlajn, to je verovatno zbog tvog internet pretraživača. Problem možeš da rešiš na sledeće načine:

Upotrebi drugi pretraživač.
Isprazni keš memoriju i obriši kolačiće, a zatim ponovo pokreni pretraživač i pokušaj ponovo.
Ažuriraj pretraživač. Primenjujemo vrlo visoke bezbednosne standarde i naši sajtovi su optimizovani za nove verzije pretraživača. Najnovije verzije pretraživača nalaze se na sledećim linkovima: Firefox / Internet Explorer / Google Chrome

Još uvek ti nije stigao imejl sa potvrdom? Proveri da li je imejl sa potvrdom otišao u spam folder.

Ako još uvek ne možeš da nađeš rešenje za svoj problem, pozovi + 385 1 8000 380*. Uvek ćemo ti rado pomoći.

   

Listu svih naših agenata prodaje i prodajnih mesta naći ćeš u našem pregledu turističkih agencija/ prodajnih mesta. Jednostavno unesi svoj grad ili poštanski broj i naći ćeš prodajna mesta koja su ti najbliža.

   

Da, možeš da promeniš rezervaciju u odeljku „promeni/otkaži rezervaciju” na našim veb-sajtovima ili na našim prodajnim mestima/u turističkim agencijama do 15 minuta pre polaska:

Promena broja telefona: besplatno. Zatim ćeš dobiti novu potvrdu rezervacije sa novim brojem rezervacije.

Promena imena putnika: Besplatno, uz sledeći izuzetak: Ako je putovanje u trenutku otkazivanja skuplje nego kada je rezervacija urađena, biće ti naplaćena razlika. Zatim ćeš dobiti novu potvrdu rezervacije sa novim brojem rezervacije.

Storniranje & nova rezervacija:  Ako želite da promenite datum rezervacije vožnje, postupite na sledeći način:

  • Proveri da li je tvoje željeno novo putovanje dostupno.
  • Otkaži prethodnu rezervaciju i dobićeš vaučer koji možeš da iskoristiš za novu rezervaciju.
  • Rezerviši svoje novo putovanje i upotrebi vaučer koji si dobio/-la. Zatim ćeš dobiti novu potvrdu rezervacije i novi broj rezervacije. Ako cena nove rezervacije prelazi vrednost vaučera, morate da platite razliku.

Imaj u vidu da se u postupku storniranja plaća naknada po putniku i putovanju kao naknada za storniranje.
Naknadu možete da vidite u toku postupka storniranja.

Šta ako slučajno pogrešim kada pravim rezervaciju?

Ako primetiš grešku u procesu rezervacije, možeš da promeniš ili otkažeš rezervaciju do 60 minuta od trenutka rezervacije bez naplate naknade za storniranje. Ovo se ne odnosi za putovanja za koja je rezervacija već promenjena.

   

Da, možeš besplatno da promeniš ime putnika do 15 minuta pre polaska na našoj stranici „Promeni/otkaži rezervaciju” ili na jednom od naših prodajnih mesta/u turističkoj agenciji. Ako je putovanje u trenutku otkazivanja skuplje nego kada je rezervacija urađena, biće ti naplaćena razlika. Zatim ćeš dobiti novu potvrdu rezervacije sa novim brojem rezervacije.

   

U našim autobusima uvek imaš garantovano sedište. Međutim, ne možeš da rezervišeš sedište unapred. Ako želiš da sediš na nekom određenom sedištu, preporučujemo da na autobusku stanicu dođeš najkasnije 15 minuta pre polaska. Ako je sedište koje želiš zauzeo drugi putnik, možeš da ga zamoliš da se zameni sa tobom. Naši putnici sa ograničenom pokretljivošću ili malom decom naravno imaju prioritet u izboru sedišta.

   

Deca plaćaju sniženu cenu karte. Ovo se odnosi na decu i maloletnike koji još nemaju 15 godina. Ako je ponuđena cena niža od snižene cene, dete će automatski dobiti jeftiniju kartu.
Mala deca starosti od 0 do 3 godine moraju se prevoziti u dečijim sedištima. Sedišta moraju biti vezana tokom putovanja sigurnosnim pojasom koji se nalazi u autobusu. Dečije sedište mora biti pričvršćeno sigurnosnim pojasom sa dve tačke kačenja, a obezbeđuje ga staratelj deteta.

Deca i maloletnici koji još uvek nisu napunili 10 godina mogu da putuju na svim domaćim i međunarodnim linijama samo ako su tokom putovanja u pratnji odrasle osobe. Deca i maloletnici uzrasta između 10 i 14 godina našim autobusima mogu da putuju bez pratnje samo ako nam zakonski staratelj da pisanu potvrdu tokom procesa rezervacije da je maloletnik sposoban i kompetentan da na put ide sam i bez nadzora. FlixMobility, Flixcompanies i naše partnerske kompanije ne preuzimaju odgovornost za maloletnike. Deca koja putuju sama ne mogu se prevoziti preko međunarodnih granica ni noćnim autobusima. Osim toga, deca koja putuju sama ne smeju da putuju na linijama sa presedanjima.

Adolescenti od 15 godina i više mogu sa nama da putuju sami. Na međunarodnim linijama zakonski staratelj mora da garantuje da adolescent ima svoja dokumenta i identifikacione papire koji su potrebni za prelazak granice.

Na svim linijama unutar Francuske, ili do međunarodnih linija iz Francuske, maloletnici mlađi od 16 godina moraju da budu u pratnji roditelja ili staratelja. Ako mladi starosti 16 ili 17 godina putuju na međunarodnim linijama iz Fracuske, njihovi roditelji ili staratelji moraju da osiguraju da imaju sa sobom sve dokumente i identifikacione isprave potrebne za prelazak granice (lična karta/pasoš i viza ako je potrebna).

Na našim linijama unutar Danske maloletnici mlađi od 16 godina mogu da putuju sami, čak i na putovanjima sa presedanjima, ako roditelj ili zakonski staratelj potvrdi u pisanom obliku da je dotični maloletnik i sposoban i u poziciji da krene na putovanje bez pratnje i nadzora. FlixBus izričito ne preuzima nikakvu dužnost vršenja nadzora nad maloletnom osobom.

   

Ovde ćeš naći informacije o mogućnostima za prevoz za putnike sa invaliditetom i smanjenom pokretljivošću. Da bismo proverili tehničke mogućnosti za prevoz, molimo sve putnike koji putuju u invalidskim kolicima da se jave našoj korisničkoj službi najranije 2 nedelje, a najkasnije 7 dana pre rezervacije. Svi drugi koji mogu da sede na običnom putničkom sedištu uprkos invaliditetu ili smanjenoj pokretljivosti imaju obavezu da se jave 36 sati pre poslaska.

Mogu li uprkos svojoj ograničenoj pokretljivosti da koristim kompletnu mrežu linija?

Generalno prevozimo sve osobe, bez obzira na invaliditet ili smanjenu pokretljivost. Međutim, još uvek nisu ispunjeni svi neophodni uslovi da svi putnici uvek mogu da se prevoze na svim linijama koje imamo u ponudi. Ovo sa jedne strane zavisi od strukturnih uslova u autobusima koje koristimo, a sa druge od činjenice da nemaju sve stanice potrebnu infrastrukturu bez prepreka. FlixBus ima mali broj autobusa bez prepreka koji se fleksibilno koriste na više linija. Za autobuske stanice odgovorni su operateri koji upravljaju stanicama.
Ako imaš smanjenu pokretljivost i možeš samostalno ili uz pomoć pratioca da uđeš u bus i izađeš iz njega, već možeš da koristiš sve naše linije. 
Ako si vezan/-a za kolica, ali možeš da se podigneš i samostalno uđeš u bus, takođe možeš da putuješ sa nama na svim linijama.
Ako u busu moraš da sediš u svojim kolicima, trenutno zbog navedenih okolnosti možemo da ti ponudimo prevoz samo na određenim relacijama i uz prethodnu pažljivu proveru.  

Kako i kada mogu da rezervišem svoje putovanje? 

Ako si vezan/-a za kolica, javi se najranije 2 nedelje, a najkasnije 7 dana pre početka putovanja našoj korisničkoj službi (+385 1 8000 380*) da bismo proverili mogućnosti za putovanje. Ako su ispunjeni svi neophodni uslovi, našu korisničku službu možeš dobiti telefonom od ponedeljka do petka od 9.00 do 18.00 časova radi rezervacije.
Ako uprkos ograničenju možeš da koristiš obično sedište u busu, kartu rezerviši sam/-a i bez obaveze da se najaviš. Samo pomagala, invalidska kolica ili ortopedska pomagala u prtljažniku, pratioci ili psi vodiči moraju da nam se najave do 36 sati pre polaska.

Koliko košta prevoz mog pratioca ili psa vodiča?

Uz dokaz o neophodnosti stalne pratnje i pratilac i pas vodič putuju besplatno. Za tvog psa vodiča rezerviše se i posebno mesto.
Na početku vožnje tvoj pratilac treba da pokaže dokaz o tome da je neophodno da imaš stalnu pratnju i putovaće besplatno. Na početku vožnje treba da pokažeš odgovarajući dokument kojim se pokazuje neophodnost stalne pratnje, na primer 

  • u Nemačkoj Schwerbehindertenausweis ili izveštaj lekara specijaliste 
  • u Francuskoj Carte D’Invalidité (Besoin d´Accompagnement) 
  • u Italiji: izveštaj koji izdaje lokalna zdravstvena ustanova (ASL) ili „Državni zavod za socijalnu zaštitu“ (INPS)

Isto važi i za psa vodiča. Pored toga treba da imaš dokaz da je tvoj pas završio priznatu obuku za psa za pratnju ili psa vodiča.

Koje uslove moraju da ispunjavaju moja invalidska kolica da bih mogao/-la da unesem u kabinu?

U kabini međugradskih autobusa mogu da se prevoze samo invalidska kolica koja su označena kao putnička sedišta po standardu DIN EN 12183 ili DIN EN 12184 i koja koriste sistem kačenja po standardu DIN 75078-2. Osim toga, primenjuju se sledeće dimenzije: maks. širina 80 cm x dužina 120 cm/250 kg ukupne težine.
Ako se pri ulasku u autobus utvrdi da tvoja invalidska kolica ne ispunjavaju ove preduslove uprkos prethodnim pisanim uveravanjima, nećemo moći da te povezemo i prevoz neće biti refundiran.

Da li su stanice na koje dolazimo bez prepreka? 

Slično opremanju našeg voznog parka autobusa, i opremanje autobuskih stanica bez prepreka zahteva vreme, tako da ni ovde ne možemo da ponudimo pokrivenost cele mreže. Pošto mi ne upravljamo stanicama, još uvek nemamo dovoljno podataka o infrastrukturi. Zato preporučujemo da se pre putovanja raspitaš o opremljenosti stanice kod operatera koji upravlja autobuskom stanicom.

Kako i gde mogu da dobijem pomoć?

Da bi tvoje putovanje bilo što prijatnije, preporučujemo da putuješ zajedno sa pratiocem koji može da ti pruži potrebnu pomoć ako to bude potrebno. Javi nam se na vreme da bismo mogli da se dogovorimo o pojedinostima tvog putovanja. Potrebno je da nas obavestiš o svojim potrebama (pomoć oko ulaska i izlaska; napomene o ograničenoj pokretljivosti itd.) najkasnije 36 sati pre planiranog putovanja.

   

Nudimo dve opcije koje tebi i tvojoj grupi pružaju pristupačan prevoz:

Ako želiš fleksibilne opcije i da putuješ kako želiš, možeš da iznajmiš sopstveni autobus sa vozačem na www.mieten.flixbus.de. Ovde je sve moguće – preuzimanje na kućnom pragu, direktan prevoz do odredišta, korišćenje autobusa na odredištu na zahtev. Možeš da rezervišeš trenutno, vidiš odmah cenu na ekranu i uživaš u udobnom putovanju za tebe i tvoju grupu. A ako se predomisliš, možeš besplatno da otkažeš putovanje do 14 dana pre polaska.

Takođe nudimo popust na našu redovnu uslugu za grupe od 3 do 40 osoba. Ovo možeš da rezervišeš direktno pod „Rezervacije” kada je opcija dostupna. Međutim, moraš da rezervišeš najmanje jedan dan unapred. Ako je specijalna cena niža od cene za grupu, videćeš specijalnu cenu, što znači da uvek imaš mogućnost da rezervišeš po najnižoj ceni. 

Ako želiš da putuješ na mesto koje nije pokriveno redovnom uslugom, imaš mogućnost da iznajmiš autobus. Garantujemo ti potpunu fleksibilnost i udobnost uz putovanje na održiv način.

   

Ako putuješ u drugu zemlju, obavezno ponesi sve dokumente i lične isprave koji ti trebaju za prelazak granice. Ne zaključavaj svoj prtljag jer to zahtevaju carinski propisi i obeleži ga svojim imenom i adresom da bi se izbegla konfuzija.

Osim toga, imaj u vidu pasoš, vizu, stranu valutu i zdravstvene propise. Informacije o ovim propisima možeš da dobiješ od Ministarstva spoljnih poslova ili kod nemačke Savezne policije (ili telefonom na broj: +49 0800 6 888000).

Takođe imaj u vidu pojedinačne carinske propise. Za pitanja u vezi sa odgovarajućim nemačkim carinskim propisima pogledaj Centralnu informacionu jedinicu Uprave carine (enquiries.english@.zoll.de ili, za poslovne upite info.gewerblich@zoll.de).

   
Da li mogu da dobijem popust za putovanja unutar Danske?

Studenti, deca i stariji građani mogu da dobiju niže cene od redovnih kada putuju unutar Danske. Ne zaboravi da će, ako rezervišeš i putuješ po sniženim cenama, vozač autobusa tražiti da pokažeš važeću ličnu ispravu kada ulaziš u autobus.

Studenti: Popust za studente važi za upisane studente sa važećom studentskom legitimacijom. Lične isprave koje prihvatamo su:

  • Važeća studentska legitimacija sa datumom važenja
  • Važeća studentska legitimacija sa slikom i potvrda o upisu ne starija od 12 meseci
  • Važeća omladinska kartica (danski Ungdomskort, koji izdaju Trafikselskabet NT, Midttrafik, FynBus, Sydtrafik, DSB ili Movia)
  • Važeća ISIC studentska kartica

Stariji građani: Popust za starije građane važi za ljude starije od 64 godine i ljude koji primaju penziju u skladu sa danskim zakonom o socijalnim penzijama. Lične isprave koje prihvatamo su:

  • Važeća lična isprava koja pokazuje da je osoba starija od 64 godine, na primer zdravstvena knjižica, vozačka dozvola ili pasoš
  • Danski penzioni ček koji izdaje danska opština (pensionmeddelelse) zajedno sa ličnom ispravom, kao što su zdravstvena knjižica, vozačka

Deca: Postoje dve vrste popusta za decu: a) za decu mlađu od 12 godina b) za decu mlađu od 16 godina. Ako postoji mogućnost sumnje, deca moraju da imaju važeću ličnu ispravu koja potvrđuje njihovu starost. Lične isprave koje prihvatamo su

  • Danska (žuta) ili međunarodna (plava) zdravstvena knjižica
  • Pasoš

Imajte u vidu da karte za decu, studente i starije građane važe samo uz navedene lične isprave. Ako vozaču ne možete da pokažete potrebnu ličnu ispravu, karta sa popustom neće važiti i moraćete da kupite novu kartu po redovnoj ceni da biste mogli da uđete u autobus.

Danski vojnici na služenju obaveznog vojnog roka putuju besplatno ako pokažu odgovarajući dokument i ličnu ispravu kao dokaz o službi. Rezervacija sedišta je obavezna i vrši se preko service@flixus.com. usluga@flixbus.rs.

   

Studenti, deca i učenici mogu da putuju unutar Češke po povoljnijim cenama od redovnih. Imaj u vidu da, ako imaš rezervaciju po povoljnijoj ceni, pre ulaska u autobus moraš da pokažeš vozaču važeću ličnu ispravu.

Popust za decu važi za

  • decu starosti od 6 do 14 godina uz pokazivanje dokumenta koji ima datum rođenja i fotografiju.
  • dete starosti od 0 do 5 godina, u pratnji putnika koji je stariji od 10 godina, putuje besplatno. Putnik je dužan da pokaže dokument koji dokazuje datum rođenja i sadrži fotografiju.

Popust za studente i učenike važi za upisane studente i učenike sa važećom studentskom legitimacijom. Prihvataju se sledeće isprave:

  • Za učenike mlađe od 14 godina i studente starosti od 15 do 22 godine sa važećom učeničkom ili studentskom ispravom, koju izdaje prevoznik.
  • Međunarodna studentska isprava: ISIC / ALIVE, EYCA (Euro 26, Euro 26 Student)

Za putnike sa ograničenom pokretljivošću popust se odobrava uz prilaganje važeće ZTP ili ZTP/P-kartice, koja se izdaje u Češkoj Republici. Pratilac putnika sa ZTP/P karticom prevozi se besplatno.

   

Možeš da kupiš ili pokloniš vaučere onlajn u našoj Prodavnici za fanove. Ovde možeš da izabereš vaučere različitih vrednosti. Za više informacija o našim poklon-vaučerima poseti našu Prodavnicu za fanove.

   

Da, možeš. Pogledaj aktuelne ponude na FlixBus Rentral. Odmah ćeš videti cenu i rezervisati brzo i lako. Naša usluga iznajmljivanja autobusa garantuje ti potpunu fleksibilnost i udobnost uz putovanje na održiv način. 

   
Želim da otvorim FlixBus korisnički nalog, šta treba da uradim?

Na raspolaganju su ti dve mogućnosti: Registruj se na vrlo jednostavan način na našoj stranici za prijavljivanje ili tokom procesa pravljenja rezervacije.

Na stranici za prijavljivanje unosiš imejl adresu i zatim dobijaš imejl sa linkom za potvrdu – ovo ponekad može da potraje nekoliko minuta. Na kraju unosiš još svoje ime i lozinku i tvoj FlixBus korisnički nalog je aktiviran.

Ako želiš da otvoriš nalog tokom procesa pravljenja rezervacije, samo moraš da štikliraš odgovarajuće polje na stranici za plaćanje. Kada završiš pravljenje rezervacije, automatski se šalje imejl za potvrdu na imejl adresu koja je uneta za rezervaciju.

Nakon registrovanja preko imejla, možeš i da povežeš svoj Facebook profil sa FlixBus korisničkim nalogom.

   
Želim da se ulogujem preko Facebook-a, šta treba da uradim?

Na stranici za prijavljivanje ili na stranici sa podacima o putniku možeš i da izabereš opciju „Poveži se sa Facebook-om“ i prihvati na stranici koja se otvori. Preduslov: Prvo moraš da se uloguješ na Facebook profil. Zatim sledi registracija i dobijaš imejl za potvrdu.

I to je sve. Podrazumeva se da ništa nećemo objavljivati na tvojoj Facebook vremenskoj liniji.

   
Već radimo na tome da možeš da se uloguješ i u našu

Već radimo na tome da možeš da se uloguješ i u našu FlixBus aplikaciju.

Do tada imaš mogućnost da u aplikaciji dodaš svoju kartu skeniranjem QR koda i da tamo sačuvaš podatke za plaćanje.

   
Zaboravio/-la sam lozinku za FlixBus korisnički nalog / ne mogu da se prijavim

Ako želiš brzo da pristupiš svojim podacima uprkos zaboravljenoj lozinci, možeš da resetuješ lozinku.

   
Moj nalog još nije potvrđen, a više ne mogu da pronađem imejl za potvrdu?

Ako tvoj nalog još uvek nije potvrđen ili ako nije stigao imejl za potvrdu, ovde možeš ponovo da pošalješ imejl.

   
Šta treba da znam o FlixBus korisničkom nalogu?

Vrlo je korisna mogućnost čuvanja načina plaćanja na nalogu! Tako rezervisanje postaje još brže jer ne moraš sve da unosiš za svaku rezervaciju.

Ako si prijavljen/-a, možeš da štikliraš opciju za čuvanje podataka o plaćanju. Na tvom korisničkom računu u odeljku „Moje rezervacije“ nalaze se sve karte koje uneseš nakon potvrde registracije preko imejla.

Pre korisničkog naloga, naravno, možeš da praviš rezervacije za druge – za članove porodice i prijatelje – ali ne zaboravi da uneseš prava imena putnika.

Tvoji lični podaci i podaci o plaćanju su kod nas bezbedno uskladišteni i nećemo ih prosleđivati. Više o ovome naći ćeš u našem pravilniku o zaštiti podataka.

U autobusu:

   

Za ulazak u autobus treba ti odštampana ili elektronska kopija (ili .pdf fajl ili QR kôd) potvrde o rezervaciji. Najlakši način je da jednostavno pokažeš svoju kartu preko FlixBus aplikacije. Imaj u vidu da, ako putuješ u drugu zemlju, moraš da imaš kod sebe sve potrebne dokumente i lične isprave za prelazak granice.

Na kraju postupka pravljenja rezervacije dobićeš potvrdu rezervacije u obliku koji može da se odštampa, kao i imejlom (proveri svoj spam folder). Ako kartu kupuješ kod vozača, priznanica služi i kao karta/potvrda rezervacije.

   

Na putovanje možeš besplatno da poneseš jedan komad ručnog i jedan komad prtljaga. Označi svoj prtljag imenom i adresom.

Ručni prtljag je jedan komad prtljaga koji ne premašuje dimenzije od 42 x 30 x 18 cm i maksimalnu težinu od 7 kg; sve vredne stvari treba nositi u ručnom prtljagu.
Prtljag je ograničen na 1 komad maksimalne veličine 80 x 50 x 30 cm. Mala odstupanja su dozvoljena ako ukupan obim prtljaga, odnosno visina, širina i dužina, ne prelazi 160 cm. Ukupno možeš da poneseš 20 kg besplatnog prtljaga po osobi.

Dodatni prtljag: U zavisnosti od kapaciteta, po osobi možeš da poneseš još dva komada dodatnog prtljaga. Ne sme da prelazi propisane dimenzije prtljaga i težinu od 20 kg. Dodatni prtljag košta 2 € po komadu i mora se (ako je moguće) uneti tokom pravljenja rezervacije ili prijaviti i potvrditi za vreme pravljenja rezervacije ili nakon rezervacije, a najranije 48 sati pre polaska autobusa, telefonom korisničkoj službi: +385 1 8000 380*. U načelu, putnik nema pravo na prevoz više od jednog komada putnog prtljaga.

Prtljag nestandardne veličine: Za komad prtljaga koji je veći od propisanog doplaćuje se 9 €. Prtljag ne sme da premaši ukupan obim (visina u cm + širina u cm + dubina u cm) od 240 cm ni težinu od 30 kg. Osim toga, prtljag nestandardne veličine (ako je moguće) mora da se unese tokom pravljenja rezervacije ili da se prijavi nakon rezervacije, najranije 48 sati pre polaska autobusa, telefonom korisničkoj službi: +385 1 8000 380*. Ne postoji opšte pravo po kome svaki putnik može da unese specijalan prtljagu autobus. Primeri specijalnog prtljaga su oprema za skijanje i muzički instrumenti (preporučuje se transport u zaštitnoj kutiji). Za prevoz bicikala i ortopedskih pomagala važe posebna pravila. Neki predmeti se ne mogu prevoziti

Za više informacija o pravilima i propisima o prevozu prtljaga u autobusima pogledajte naše Opšte uslove prevoza i poslovanja.

   

Preporučujemo da dodatni prtljag i prtljag nestandardne veličine uneseš kada praviš rezervaciju. Ako želiš da naknadno dodaš prtljag za svoje rezervisano putovanje, imaš na raspolaganju dve opcije:

1) Do 15 minuta pre polaska možeš da storniraš rezervaciju i uradiš novu sa željenim prtljagom na našoj internet stranici pod „Izmena / storniranje rezervacije” ili na našim prodajnim mestima / u turističkim agencijama. Postupak je objašnjen u našem FAQ odeljku pod „Da li mogu sam da izmenim, promenim datum ili storniram svoju rezervaciju?”.

2) Druga mogućnost je da našoj korisničkoj službi telefonom prijaviš dodatni prtljag ili prtljag nestandardne veličine. U tom slučaju prevoz zavisi od slobodnih kapaciteta u autobusu. Usluga se plaća vozaču.

   

U mnoge naše autobuse možeš da uneseš bicikle standardne veličine i bez nadogradnji (maks. težina 25 kg). Možeš ih dodati tokom procesa pravljenja rezervacije uz doplatu od 1049 RSD po komadu. Izabraćeš broj bicikala koje želiš da uneseš u autobus kada praviš rezervaciju i biraš broj putnika.

Bicikli se prevoze na nosačima za bicikle. U posebnim slučajevima prevoz je moguć samo u odgovarajućim vrećama u prtljažniku (npr. bicikl koji se sklapa). U tom slučaju, moraš da pozoveš korisničku službu unapred i prijaviš bicikl (vidi pravila za specijalan prtljag).

Da bismo proverili mogućnost prevoza e-bicikla, pozovi našu korisničku službu na broj +385 1 8000 380*.

   

Muzički instrumenti koji ne premašuju težinu i dimenzije ručnog prtljaga (42 x 30 x 18 cm, maks. 7 kg) mogu da se unesu u putničku kabinu besplatno umesto ručnog prtljaga. Međutim, u putničkoj kabini možeš da držiš ili ručni prtljag ili muzički instrument.
Muzički instrumenti koji su veći od dimenzija ručnog prtljaga (42 x 30 x 18 cm, maks. 7 kg) smatraju se prtljagom nestandardne veličine i moraju se prevoziti u prtljažniku autobusa u odgovarajućoj transportnoj kutiji. Preporučujemo tvrdu kutiju da bi se izbegla oštećenja. U ovom slučaju svaki komad se doplaćuje 1049 RSD na cenu rezervacije i mora da se prijavi telefonom najkasnije 48 sati pre vremena polaska našoj korisničkoj službi: +385 1 8000 380*.
Muzički instrumenti u kutijama koji su veći od 135 x 48 x 35 cm ne prevoze se autobusom (npr. kontrabasi.)

   

Iz bezbednosnih razloga ne dozvoljavamo prevoz ljubimaca ili životinja autobusima uz izuzetak pasa vodiča i pasa pratilaca koji su u pratnji putnika sa invaliditetom, kada ti putnici pokažu odgovarajuće potvrde. Psi vodiči i psi pratioci prevoze se besplatno i moraju da se prijave najmanje 36 sati pre polaska na naš info telefon: +385 1 8000 380*.

   

Naši autobusi voze na redovnim linijama i zato su vezani za red vožnje. Zbog toga nažalost nije moguće da vozač čeka putnike koji kasne. Zato te molimo da izdvojiš dovoljno vremena i stigneš na autobusku stanicu najmanje 15 minuta pre termina polaska.

   

Nažalost, nije moguće ulaziti u autobus ili izlaziti iz njega na drugim lokacijama, osim na lokaciji koja stoji u rezervaciji. Ovo se takođe odnosi na različite autobuske stanice u istom gradu. Naravno, možeš da promeniš lokaciju ili odredište svog putovanja na našem veb-sajtu i uđeš u autobus ili izađeš iz njega na željenoj stanici.

Imaj u vidu da na nekim linijama (čije je rastojanje kraće od 50 km i koje traju manje od 1 sata) postoji zabrana rada i zato ne smemo da prodajemo karte. Zato na ovim stanicama nije dozvoljeno ulaženje u autobus i izlaženje iz njega i za linije ne mogu da se urade rezervacije. Molimo te za razumevanje.

   

Svaki autobus ima klima-uređaj, toalet u autobusu, lampe za čitanje i udobna sedišta. Pored toga nudimo osveženja, besplatan WiFi i u nekim autobusima, utičnice i medija centar sa filmovima i muzikom na zahtev.

Imaj u vidu: Naš WiFi je u probnoj fazi. Zato može da se desi da tokom putovanja privremeno ostaneš bez WiFi usluge, kada se nalaziš u oblasti koja nije pokrivena bežičnim internetom ili da WiFi ne mogu da koriste svi putnici istovremeno. U retkim slučajevima naš WiFi i utičnice možda neće biti dostupni, npr. ako se koriste zamenski autobusi ili ako imaš karte koje prodajemo za naše partnere. Ovo se odnosi na autobuske linije na kojima voze sledeći partneri: Autobus Oberbayern GmbH, Allgäu Airport Express GmbH, Bohr Omnibus GmbH, Dr. Richard Linien GmbH & Co KG und Publicexpress GmbH.

   

Na nekim našim linijama planirane su pauze koje su u skladu sa predviđenim periodima za vožnju i odmor. U principu naš cilj je da te odvezemo do odredišta što efikasnije i zato ne pravimo dodatne pauze. Naš toalet u autobusu i lista grickalica po povoljnim cenama znače da čak i na dužim linijama nije neophodno dodatno zaustavljanje.

Pušenje u autobusima nije dozvoljeno, a zabranjene su i elektronske cigarete. Međutim, možeš da izađeš iz autobusa na planiranim pauzama na „puš pauzu”. Javi se vozaču pre nego što izađeš iz autobusa i ne udaljavaj se previše od autobusa za vreme pauza/zaustavljanja jer bi vozač mogao da ode bez tebe! Pitaj vozača koliko će autobus stajati na stanici.

   

Prtljag, dodatni prtljag i prtljag nestandardne veličine prevoze se u prtljažniku autobusa. Vozač autobusa će obezbediti efikasan i bezbedan utovar prtljaga. Ručni prtljag treba da staviš u pretince iznad sedišta.

Tvoja bezbednost je naš prvi prioritet. Sva naša vozila i elektronska oprema u autobusima prošli su TÜV testove i redovno se servisiraju. Svi naši vozači su specijalizovani za prevoz putnika i redovno prolaze obuku. Naši vozači moraju, bez izuzetaka, da se strogo pridržavaju zakonski obaveznih perioda za odmor i trajanja vožnje. Zato se može desiti da na dužim putovanjima u autobusu budu dva vozača ili da imamo planirane pauze. Ako u planu putovanja ima kašnjenja, u izuzetnim slučajevima možda će biti neophodne neplanirane pauze. Zahvaljujemo ti se na razumevanju.

Nakon putovanja:

   

Ako izgubiš ili pronađeš nešto u autobusu, popuni naš formular za izgubljeno-nađeno ili pozovi naš tim korisničke službe na: +385 1 8000 380*.

 

Ne možeš da pronađeš odgovor na svoje pitanje?Jednostavno popuni naš formular za kontakt i napiši nam o svom problemu. Rado ćemo ti pomoći! Možeš da nas dobiješ 24 sata 7 dana u nedelji na info telefonu:  +385 1 8000 380

* (Imajte u vidu da cene poziva iz fiksne i mobilne telefonije zavise od cena provajdera čije usluge se koriste.)