O FlixBus-u

Informacije o FlixBus-u – mladom prevozniku

Zeleno i pametno kretanje za doživljaj sveta

FlixBus je mlad prevoznik koji menja način na koji milioni ljudi putuju Evropom tokom protekle 3 godine. Kao kombinacija tehnološke start-ap kompanije, e-trgovinske platforme i prevozničke kompanije, FlixBus je uspeo za kratko vreme da stvori najveću Evropsku međugradsku mrežu autobuskih linija.

Zahvaljujući jednostavnom sistemu za rezervacije i razvijenoj mreži linija, putnicima možemo da ponudimo priliku da dožive svet bez obzira na njihov budžet. Naši zeleni busevi u skladu su sa najvišim bezbednosnim i ekološkim standardima, pa možemo da ponudimo održivu i praktičnu alternativu za privatni prevoz. Pružamo najviši nivo udobnosti.

FlixBus doživljaj – naš koncept uspeha

Za naš uspeh zaslužna je digitalizacija uobičajenog putovanja autobusom. Sa tehnološkim inovacijama poput našeg sistema elektronske prodaje karata, FlixBus aplikacije, besplatnog Wi-Fi interneta u autobusima i GPS praćenja u realnom vremenu, uveli smo revoluciju u oblasti putovanja autobusom. Zahvaljujući pametnom planiranju mreže i dinamičnom upravljanju cenama, imamo sjajne ponude za naše korisnike. Takođe se oslanjamo na bliska partnerstva sa malim i srednjim preduzećima: naši regionalni partneri – često porodične kompanije sa decenijama iskustva, zaslužni su za naš zeleni FlixBus vozni park. Upravo ovde se inovativni i start-ap duh FlixBus-a spaja sa iskustvom i znanjem klasičnih malih i srednjih preduzeća.

Od nemačkog start-apa do evropskog prevoznika br. 1

FlixBus su osnovala tri mlada preduzetnika u Minhenu, sa ciljem da naprave održivo putovanje autobusom koje je i udobno i pristupačno. U isto vreme je „MeinFernbus” počeo da prevozi na autobuskim linijama od Berlina do drugih gradova širom Nemačke. 

Kada je ukinut železnički monopol 2013. godine, ove dve start-ap kompanije zauzele su poziciju lidera na tržištu međugradskog autobuskog prevoza i ojačala svoju poziciju u odnosu na međunarodne konkurente. Od spajanja naših timova u Minhenu i Berlinu, mi smo lider na tržištu u Nemačkoj.

Od 2015. godine FlixBus se širi i na međunarodnom nivou: uspostavili smo domaće međugradske autobuske mreže u Francuskoj, Italiji, Austriji, Holandiji i Hrvatskoj, kao i redovan međunarodni prevoz do Skandinavije, Španije, Engleske i oblasti centralne i istočne Evrope. Danas putnici koriste prednosti najveće evropske međugradske autobuske mreže.

Trenutno iza zelenog prevoznika stoji međunarodni tim od skoro 1.000 zaposlenih u Minhenu, Berlinu, Parizu, Milanu, Kopenhagenu i Zagrebu, kao i hiljade vozača autobusa naših partnera iz cele Evrope. Svaki pojedinac daje svoj doprinos da FlixBus svakim danom bude sve bolji. Da li imaš karakter i timski duh da nam pomogneš da osvojimo evropsko tržište međugradskog autobuskog prevoza? Onda se prijavi ovde, možda imamo pravi posao za tebe.

Flix činjenice

FlixBus putnici
60 miliona korisnika od osnivanja

Oko 60 miliona putnika je već putovalo sa nama, 20 miliona samo u 2015. godini.

1.200 destinacija, 22 zemalja
Spajamo 1.200 destinacija u 22 zemalja, broj koji raste gotovo svakodnevno.
200.000 linija dnevno
Povezujemo gradove sa približno 200.000 vožnji – često sa polascima na svakih 30 minuta.

Osnivači/uprava

André, osnivač i generalni direktor
André, osnivač i generalni direktor
André je zadužen za međunarodne operacije i širenje. Još 2009. on i Jochen su razgovarali i razmenjivali ideje o prilikama koje bi moglo da donese deregulisano tržište. Kao ljubitelj alternativnih koncepata prevoza, on nema auto i na posao ide biciklom.
Jochen, osnivač i generalni direktor
Jochen, osnivač i generalni direktor
Jochen je odgovoran za marketing, prodaju i finansije. Pre osnivanja FlixBus-a, on i André su putovali po svetu kao strateški konsultanti. Još tokom studija organizovao je putovanja autobusom na Alpe, što je bilo njegovo prvo iskustvo u ovoj oblasti.
Daniel, osnivač i generalni direktor
Daniel, osnivač i generalni direktor
Daniel vodi računa o IT sektoru, mobilnom i softverskom razvoju. Tokom studija on i njegov školski drug André osnovali su uspešnu IT start-ap kompaniju. Na kraju je žrtvovao svoj posao u kompaniji Microsoft i svoj auto da napravi najvećeg evropskog međugradskog auto-prevoznika.
Torben, osnivač i strateški savetnik
Torben, osnivač i strateški savetnik
Torben i Panya osnovali su „MeinFernbus” u Berlinu. Njegova strast prema transportnim mrežama i planiranju linija dovela ga je do Nemačkih železnica, nakon čega su on i njegov kolega sa fakulteta osnovali svoju kompaniju. Zajedno su stvorili najvećeg konkurenta bivšem poslodavcu.
Panya, osnivač i strateški savetnik
Panya, osnivač i strateški savetnik
Panya i Torben osnovali su „MainFernbus”. Pre lansiranja zelenih buseva on je, između ostalog, podržavao uvođenje novog sistema distribucije u Nemačkim železnicama. Postavio je standarde za korisnike u sopstvenoj kompaniji, što mu je kasnije omogućilo da postavi nove standarde u uslugama na tržištu auto-prevoznika.