O FlixBus-u

Zeleno i pametno kretanje za doživljaj sveta
FlixBus je mlad prevoznik koji menja način na koji milioni ljudi putuju Evropom tokom protekle 3 godine. Kao kombinacija tehnološke start-ap kompanije, e-trgovinske platforme i prevozničke kompanije, FlixBus je uspeo za kratko vreme da stvori najveću Evropsku međugradsku mrežu autobuskih linija.
Zahvaljujući jednostavnom sistemu za rezervacije i razvijenoj mreži linija, putnicima možemo da ponudimo priliku da dožive svet bez obzira na njihov budžet. Naši zeleni busevi u skladu su sa najvišim bezbednosnim i ekološkim standardima, pa možemo da ponudimo održivu i praktičnu alternativu za privatni prevoz. Pružamo najviši nivo udobnosti.
FLIXBUS RS d.o.o. nije registrovan kao prevoznik u Republici Srbiji, već obavlja prodaju voznih karata u ime i za račun drugih na osnovu člana 56. Zakona o prevozu putnika u drumskom saobraćaju, kao putnička agencija za čiju delatnost nisu potrebna posebna odobrenja i dozvole.
FlixBus doživljaj – naš koncept uspeha
Za naš uspeh zaslužna je digitalizacija uobičajenog putovanja autobusom. Sa tehnološkim inovacijama poput našeg sistema elektronske prodaje karata, FlixBus aplikacije, besplatnog Wi-Fi interneta u autobusima i GPS praćenja u realnom vremenu, uveli smo revoluciju u oblasti putovanja autobusom. Zahvaljujući pametnom planiranju mreže i dinamičnom upravljanju cenama, imamo sjajne ponude za naše korisnike. Takođe se oslanjamo na bliska partnerstva sa malim i srednjim preduzećima: naši regionalni partneri – često porodične kompanije sa decenijama iskustva, zaslužni su za naš zeleni FlixBus vozni park. Upravo ovde se inovativni i start-ap duh FlixBus-a spaja sa iskustvom i znanjem klasičnih malih i srednjih preduzeća.
Od nemačkog start-apa do evropskog prevoznika br. 1
FlixBus su osnovala tri mlada preduzetnika u Minhenu, sa ciljem da naprave održivo putovanje autobusom koje je i udobno i pristupačno. U isto vreme je „MeinFernbus” počeo da prevozi na autobuskim linijama od Berlina do drugih gradova širom Nemačke.
Kada je ukinut železnički monopol 2013. godine, ove dve start-ap kompanije zauzele su poziciju lidera na tržištu međugradskog autobuskog prevoza i ojačala svoju poziciju u odnosu na međunarodne konkurente. Od spajanja naših timova u Minhenu i Berlinu, mi smo lider na tržištu u Nemačkoj.
Od 2015. godine FlixBus se širi i na međunarodnom nivou: uspostavili smo domaće međugradske autobuske mreže u Francuskoj, Italiji, Austriji, Holandiji i Hrvatskoj, kao i redovan međunarodni prevoz do Skandinavije, Španije, Engleske i oblasti centralne i istočne Evrope. Danas putnici koriste prednosti najveće evropske međugradske autobuske mreže.
Trenutno iza zelenog prevoznika stoji međunarodni tim od skoro 1.000 zaposlenih u Minhenu, Berlinu, Parizu, Milanu, Kopenhagenu i Zagrebu, kao i hiljade vozača autobusa naših partnera iz cele Evrope. Svaki pojedinac daje svoj doprinos da FlixBus svakim danom bude sve bolji. Da li imaš karakter i timski duh da nam pomogneš da osvojimo evropsko tržište međugradskog autobuskog prevoza? Onda se prijavi ovde, možda imamo pravi posao za tebe.
Flix činjenice
100 miliona korisnika od osnivanja
3,000+ destinacija, 40+ zemalja
400.000+ linija dnevno
Osnivači

André Schwämmlein
André je zadužen za međunarodne operacije i širenje. Još 2009. on i Jochen su razgovarali i razmenjivali ideje o prilikama koje bi moglo da donese deregulisano tržište. Kao ljubitelj alternativnih koncepata prevoza, on nema auto i na posao ide biciklom.

Jochen Engert
Jochen je odgovoran za marketing, prodaju i finansije. Pre osnivanja FlixBus-a, on i André su putovali po svetu kao strateški konsultanti. Još tokom studija organizovao je putovanja autobusom na Alpe, što je bilo njegovo prvo iskustvo u ovoj oblasti.

Daniel Krauss
Daniel vodi računa o IT sektoru, mobilnom i softverskom razvoju. Tokom studija on i njegov školski drug André osnovali su uspešnu IT start-ap kompaniju. Na kraju je žrtvovao svoj posao u kompaniji Microsoft i svoj auto da napravi najvećeg evropskog međugradskog auto-prevoznika.