Ako imaš teškoće sa korišćenjem ovog veb-sajta, pozovi nas na +381 11 4250133 ili idi na FlixBus Google Assistant App.

§§ geoTextTitle §§

§§ geoLinkText §§

Novosti COVID – 19 – Informacije za naše putnike

Trebam li da kontaktiram FlixBus zbog novih informacija o mom putovanju?

FlixMobility proaktivno informiše putnika ako je došlo do izmena njegove predviđene vožnje te stoga nema potrebe da kontaktira Službu za korisnike. Ljubazno Vas molimo da prilikom kupovine karte osigurate ispravnu e-mail adresu i telefonski broj kako bismo mogli da Vas pravovremeno obavestimo o mogućim promenama. Svoj broj telefona uvek možete dodati ovde. Trenutno aktualne promene o našoj mreži autobuskih linija navedene su dole u tekstu.

Imajte na umu da zbog trenutne količine zahteva koje primamo, obrada ili vreme čekanje za razgovor sa agentom može biti duže od očekivanog. Savetujemo Vam da proverite našu web stranicu gde u rubrici Usluga/Pomoć možete pronaći detaljne informacije i odgovore na često postavljana pitanja.

FlixMobility pažljivo prati razvoj situacije vezane za korona virus i u stalnom je kontaktu sa vlastima. Spremni smo da se prilagodimo sa svim novim smernicama odgovornih institucija. Dobrobit i sigurnost naših putnika i vozača su naš najveći prioritet od samih početaka. U nastavku možete pronaći trenutne informacije:

Mogu li još uvek putovati FlixBusom?

Srbija: Zbog uvođenja mera sigurnosti prilikom putovanja i prelazaka granica od strane merodavnih tela, FlixBus prestaje da saobraća na međunarodnim linijama u/iz Srbije do daljnjega.

Bosna i Hercegovina: Zbog uvođenja mera sigurnosti prilikom putovanja i prelazaka granica od strane merodavnih tela, FlixBus prestaje da saobraća na međunarodnim linijama u/iz BiH do daljnjega.

Hrvatska: U skladu sa odlukama vlade Republike Hrvatske te donošenjem novih mera i instrukcija o ponašanju u javnom međugradskom prevozu putnika, 11. maja 2020. FlixBus kreće sa saobraćanjem prema određenim destinacijama u sklopu granica Hrvatske.

Od 18. juna 2020. u skladu s merama donešenim od strane nadležnih tela svake države, FlixBus pokreće međunarodne linije te povezuje Hrvatsku sa Slovenijom, Austrijom, Nemačkom, Švajcarskom, Češkom i Luksemburgom.

Molimo imajte na umu da ovo može dovesti do promena ili otkazivanja vožnji. Proaktivno ćemo informisati putnike ukoliko je njihova vožnja otkazana te ćemo izdati kupon u iznosu cene karte bez naplate naknade za otkazivanje. Žao nam je zbog neprijatnosti i nadamo se da ćemo uskoro ponovo biti u mogućnosti da Vas odvedemo do Vaše destinacije.

Koje mere preduzima FlixBus?

Pored temeljnog čišćenja naših autobusa na kraju svakog putovanja, neprestano pratimo mere koje donosi vlada i spremni smo da odmah reagujemo i prilagodimo se novim smernicama o međunarodnom prevozu putnika.

Više informacija o prevenciji širenja korona virusa možete pronaći na zvaničnoj stranici Ministarstva zdravlja te preporučujemo da pratite ažurirane smernice lokalnih vlasti.

Kako mogu da zatražim povrat svoje karte?

Ako je FlixBus morao da otkaže putovanje kao rezultat ograničenja putovanja, javićemo Vam se u najkraćem mogućem roku kako bi Vam pružili informacije o procesu povrata karte.

Ako želite da otkažete vožnju zbog promene plana putovanja, to možete učiniti u skladu sa našim odredbama i uslovima dostupnim ovde.

Molim Vas da prilikom kupovine karte navedete tačnu e-mail adresu i broj telefona kako bi Vas, ukoliko dođe do promene vašeg putovanja, mogli direktno kontaktirati i uputiti u dalji postupak.

Gde mogu potražiti najnovije informacije?

Ova stranica će se redovno ažurirati u skladu sa novom direktivom odgovornih vlasti, a čije se promene tiču naše mreže autobuskih linija.

Sigurnosne mere

Sigurnost i dobrobit naših korisnika, vozača, partnera i zaposlenih naš je glavni prioritet. Zbog trenutne situacije uzrokovane pojavom virusa COVID-19 uvodimo nove bezbednosne smernice kako bi omogućili sigurno poslovanje i zaštitu naših putnika i osoblja. Na razvoju ovih smernica usko sarađujemo sa merodavnim zdravstvenim i vladinim telima sledujući njihove savete za dalje korake koje treba preduzeti. Želimo da osiguramo putnicima što prijatniji i sigurniji boravak u našim autobusima. Dole u tekstu nalazi se pregled mera predostrožnosti koje sprovodimo u svrhu zaštite zajednice od mogućih rizika. Ljubazno podsećamo naše korisnike da se pridržavaju zaštitnih mera i deluju u skladu sa preporukama Svetske zdravstvene organizacije i Ministarstva zdravlja Republike Srbije.

Čišćenje autobusa i dezinfekcija

  • Dostupnost sredstva za dezinfekciju ruku na zadnjim vratima autobusa
  • Sprovođenje dezinfekcije vozila posle svakog putovanja prema smernicama o dezinfekciji prema propisima WHO-a i Ministarstva zdravlja Republike Srbije.
  • Sprovođenje dodatne dezinfekcije od strane osoblja FlixBusa na glavnim autobuskim stajalištima

Promena usluga

  • Toaleti u autobusu ostaju zatvoreni (osiguraće se dodatna stajanja)

Zdravstvena zaštita u autobusu

  • Opremljenost vozača zaštitnom opremom (maske i rukavice)
  • Prilikom ukrcavanja i tokom vožnje u autobusu obavezno je nošenje maske (ili sličnog oblika zaštite koja prekriva nos i usta)
  • Ulazak putnika u autobuse isključivo na zadnjim vratima
  • Upute vozača autobusa/osoblja na autobuskoj stanici na održavanje udaljenosti prilikom ukrcavanja putnika
  • Pri ulasku u autobus putnicima na raspolaganju sredstvo za dezinfekciju ruku
  • Digitalni pregled karata/dokumenata
  • Vozačev govor putnicima na početku i kraju putovanja uključuje ažurirana sigurnosna uputstva
  • Dezinfekcija dečijih sedišta dostupna u FlixBus shop-ovima* (kod osoblja autobuske stanice ili vozača autobusa)

FlixBus shop-ovi i autobuske stanice

  • Učestalo čišćenje i dezinfekcija svih FlixBus shop-ova*
  • Ograničen broj korisnika prilikom ulaska u shop sa međusobnom udaljenosti od 2 metra
  • Putnici će biti podsticani da prilikom kupovine karata koriste bezgotovinsko ili kartično plaćanje
  • Autobuske stanice biće označene trakom kako bi se osigurao razmak od 2 metra prilikom ukrcavanja

*Dostupni u određenim gradovima