Ako imaš teškoće sa korišćenjem ovog veb-sajta, pozovi nas na +381 11 4250133 ili idi na FlixBus Google Assistant App.

§§ geoTextTitle §§

§§ geoLinkText §§

Otkazivanje/promena rezervacije

Informacije o poništavanju/promeni rezervacije

Promeni svoju rezervaciju

  • Do 15 minuta pre polaska
  • Naknada za storniranje po putovanju i putniku za koje je rezervacija promenjena
  • Onlajn i oflajn u prodavnici ili u partnerskim agencijama
Kupi FlixBus karte kod jedne od naših agencija ili na nekom od prodajnih mesta

Promeni podatke o putnicima

  • Broj telefona: besplatno
  • Ime: besplatno, osim ako putovanje nije poskupelo
Pokaži svoju kartu preko aplikacije

Otkaži svoju rezervaciju

  • Za vaučer u visini cene putovanja umanjene za naknadu za storniranje po rezervisanom putovanju i putniku
  • Onlajn i oflajn u prodavnici ili u partnerskim agencijama

Otkaži svoju rezervaciju i dobićeš nazad novac u gotovini ili kao vaučer

Do kada mogu da promenim ili otkažem svoje putovanje?

Kod nas rezervaciju možeš da promeniš ili otkažeš do 15 minuta pre polaska, onlajn ili na bilo kom našem prodajnom mestu/u turističkoj agenciji.

Kako da promenim podatke o putniku?

Nakon rezervacije možeš besplatno da ažuriraš svoj broj telefona preko našeg portala za ponovne rezervacije. 
Ako želiš da promeniš ime putnika, to je takođe besplatno, s tim što moraš da doplatiš razliku ako je putovanje u međuvremenu poskupelo.
U oba slučaja dobićeš potvrdu rezervacije sa novim brojem rezervacije.

Kako da ponovo rezervišem putovanje?

Ako želiš ponovo da rezervišeš putovanje, prati ove korake:
Proveri da li je tvoje željeno novo putovanje dostupno.
Otkaži prethodnu rezervaciju i dobićeš vaučer koji možeš da iskoristiš za novu rezervaciju.
Rezerviši svoje novo putovanje i upotrebi vaučer koji si dobio/-la. Zatim ćeš dobiti novu potvrdu rezervacije i novi broj rezervacije. Ako je cena nove rezervacije veća od vrednosti vaučera, moraćeš da doplatiš razliku.
Imaj u vidu da se u postupku storniranja plaća naknada po putniku i putovanju kao naknada za storniranje.
Ova naknada će se prikazati u procesu otkazivanja.

Kako da otkažem rezervaciju?

Storniranje možeš da uradiš na našoj internet stranici pod „Izmena/storniranje rezevacije” ili na našim prodajnim mestima/u turističkim agencijama do 15 minuta pre polaska i dobićeš vaučer u vrednosti tvoje prethodne rezervacije umanjen za iznos naknade za storniranje po putniku i vožnji.
Naknadu možete da vidite u toku postupka storniranja.
Vaučer važi 12 meseci i može se koristiti više puta dok se iznos na njemu ne potroši. 

Da li si našao/-la odgovor na svoje pitanje? Pogledaj našu stranicu sa često postavljanim pitanjima ili kontaktiraj našu korisničku službu.