Ako imaš teškoće sa korišćenjem ovog veb-sajta, pozovi nas na +381 11 4250133 ili idi na FlixBus Google Assistant App.

§§ geoTextTitle §§

§§ geoLinkText §§

Upravljanje rezervacijom

Pokaži svoju kartu preko aplikacije

Otkazivanje

Do kada mogu da otkažem rezervaciju?

Rezervaciju možeš da otkažeš do 15 minuta pre vremena polaska.

Da li se za otkazivanje naplaæuje naknada?

Ako putovanje otkažeš do 30 dana pre datuma polaska, otkazivanje je besplatno. Nakon toga možemo da ti naplatimo naknadu za otkazivanje. Nakon otkazivanja rezervacije, generiše se vauèer. Vauèer važi 12 meseci i ima iznos vrednosti tvoje rezervacije umanjen za naknadu za otkazivanje ako se naplaæuje.

Informacije o poništavanju/promeni rezervacije

Ostatak

U svojoj rezervaciji možeš da promeniš sledeæe podatke:

  • Vreme ili odredište svog putovanja
  • Ime putnika
  • Broj telefona

*Ako želiš da promeniš vreme polaska ili odredište, prvo moraš da otkažeš deo putovanja koji želiš da promeniš. Nakon toga dobiæeš vauèer u iznosu vrednosti karte umanjenom za važeæe naknade za otkazivanje. Tada možeš da iskoristiš ovaj vauèer da rezervišeš novo putovanje (tako što æeš uneti broj vauèera u polje za vauèer i kliknuti na „Iskoristi“). Vauèer važi 12 meseci.

Do kada mogu da promenim svoju rezervaciju?

Promene možeš da uneseš do 15 minuta pre vremena polaska.

Da li se za promenu rezervacije naplaæuje naknada?

Naknada se ne naplaæuje ako menjaš podatke za kontakt. Promena imena putnika je takoðe besplatna, ali ako je cena karte porasla od trenutka pravljenja rezervacije, biæe ti naplaæena razlika u ceni.

Ako menjaš vreme polaska ili odredište putovanja, primenjuju se pravila o otkazivanju. Ako promeniš putovanje manje od 30 dana pre polaska, naknada za otkazivanje se oduzima od vrednosti vauèera.

Gde mogu da otkažem ili promenim svoju rezervaciju?