Upravljanje rezervacijom

Upravljanje rezervacijom je platforma na kojoj lako možeš da upravljaš svim svojim podacima o rezervacijama i putovanju i preuzmeš svu dokumentaciju i bording-karte.

Želimo da tvoji podaci za kontakt budu ažurirani kako bi sve izmene bile besplatne. Ne zaboravi da dodaš svoj broj telefona da možeš SMS-om da dobijaš vesti o putovanju.

Ako postoji razlika u ceni u odnosu na originalnu rezervaciju, možda ćeš morati da platiš za uređivanje podataka o putniku. Karte ne mogu da se prenesu na drugu osobu; da ukloniš putnika, označi „Otkaži putovanje/-a“.

Imaj na umu da vreme polaska mora da bude +15 minuta od vremena tvoje potvrde. Da izabereš novo odredište polaska ili dolaska, moraš da otkažeš svoje putovanje i rezervišeš novo.

U zavisnosti od novog putovanja, možda ćeš morati da platiš razliku u ceni ili ćeš dobiti refundaciju ako je novo putovanje jeftinije. Možeš da promeniš samo po jedno putovanje.

Ova promena će se smatrati otkazivanjem i, u skladu sa našim pravilima,  primenjivaće se naknade.

Možeš da rezervišeš sedište za dodatnu udobnost ili da obezbediš da svi sedite zajedno ako imaš grupnu rezervaciju. Možeš u bilo kom trenutku da dodaš i novi prtljag ili prtljag nestandardne veličine.

Sve promene zavise od raspoloživosti, u zavisnosti od putovanja.

Ovde ćete pronaći sve informacije i opcije za otkazivanje rezervacije. Možete otkazati celo putovanje ili pojedinačna putovanja, ukloniti putnike iz rezervacije i otkazati sedišta ili dodatni komad prtljaga.

Naknada na otkazivanje se može primeniti na sva otkazivanja izvršena u roku od 30 dana pre polaska (prikaz po stavkama možete pronaći ovde).

Ako je Flix otkazao tvoju vožnju ili ako je odgovoran za znatno kašnjenje u polasku, možda imaš pravo na dodatnu podršku. Opcija Upravljanje rezervacijom će ti omogućiti da besplatno izabereš drugu Flix vožnju ili refundaciju, u skladu sa uslovima na tržištu na kome putuješ.